Det blir inte alltid som man tänkt sig!

Tänka sig att jag hade en sådan jobbig morgon helt i onödan. På tre av fyra lektioner har vi haft eget arbete eller inställt och vi fick sluta 2 timmar tidigare, så det kändes otroligt onödigt att gå till skolan över huvud taget idag. I morse när jag skulle åka till skolan så hände det en liten incident, jag steg på bussen och börja leta efter mitt busskort ganska snabbt insåg jag att hade glömt busskorthelvetet hemma så jag frågade busschauffören så snällt jag kunde ifall jag fick åka med ändå(vilket jag brukar få ifall jag glömmer busskortet en enstaka gång eftersom jag åker med den bussen varje dag och nästan alltid har mitt skolkort med mig) busschauffören sitter där med solglasögonen på och säger: Ifall du går på gymnasiet så får du antingen betala med kort eller smsbiljett. Så bröt vredet ut och tillslut fick jag åka med utan att betala. (Jag är bäst).

Fast det var ganska gött att sluta tidigare eftersom jag fick ligga i solen och bara njuta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0