hehe


Ligger i min säng och bara chillar, har beslutsångest över vad jag ska hitta på.. kanske sova kanske duscha kanske göra en av mina miljonär läxor och rester kanske kolla tv kanske kolla film kanske gå ut kanske spela lite tiny wings KANSKE SKRIVA EN FACEBOOK UPPDATERING.. ja du belsutsångest mellan väldigt nödvändiga och roliga saker man kan underhålla sig med en onsdagskväll! Imorgon börjar jag 8.25 och ska då lyssna på PA-redovisningar halva dan, sen efter det göra matteprov (är sjukt nervös). Hoppas verkligen att det kommer gå bra! mm ett nödvändigt inlägg från mig och nu säger jag godnatt , kanske orkar ja skriva imorgon men kommer antaligen vara alldeles för upptagen och aldrig gå in på datorn för så är det ju alltid! Har börjat blogga för att minska lita på mitt patetiska facebook beroende.. natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0