Rise and shine

God morgon god morgon!
Jag var sjukt trött idag när alarmet ringde och snoozade ett antal gånger, så efter det fick jag jätte bråttom med att göra iordning mig annars skulle jag ha missat bussen.. Så när jag fixat mig och stressat hur mycket som helst så kommer jag på att jag inte början 8.25 utan 9.20.. Så jag hade helt enkelt kunnat gå upp senare och inte behöva stressa röven av mig. Men men nu sitter jag här och redan är vaken vilket betyder att jag inte behöver stressa senare! Fast jag kan bara säga en sak om denna morgonen... BAJSMORGON!! Jag har nog tappat och vält ner allt jag har rört, hatar att vara såhär trött.. Men gött att det är fredag idag för då får jag sova ut imorgon! Friday friday friday wiihoo!!!

Min lilla syster kom in i mitt rum nyss och sa att det skulle bli 22 grader idag, så jag vågade på mig en magtröja(från hm) och ett par håliga jeans(från bikbok, hålen är gjorda själv).. Jag vågar inte gå runt i shorts ännu, är lite väl blek och vill inte riktigt gå runt med i shorts i skolan! Fast jag funderar på att ta långklänning idag, kan inte riktigt bestämma mig. Men jag har ju god tid att fundera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0