saturday morning

God morgon!
Har precis ätit världens master frukost och fick äntligen sova ut, så idag är jag på bra humör!
Idag ska jag in till Göteborg och kolla på Chalmers cortégen med min familj. Och eftersom det är bra väder så det blir säkert jätte mysigt!

Nyvaken Hanna och Lillebror Eric som helst vill spela på min Iphone och inte vara med på bild, så jag fick inte honom att le .. (Tänkte skriva åh nu är vi laddade inför en dag i Göteborg, men Eric ser inte det minsta laddad ut..)

Ikväll är det ju Valborg och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på ännu, får väl ta och hoppas på något skojigt! Annars blir det kanske en myskväll med mina föräldrar eftersom jag ska plugga en hel del på söndag. Men det återstå och se, ifall det bjuds på något roligt eller inte! Hoppas att ni får en jätte härlig Valborg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0