38 graders feber en jobbig hosta

Solen lyser och jag vill ut för att fota! Men icke sa nicke , har legat i sängen i 5 dagar med halsont, 40 graders feber och rethosta... Som tur är har nu febern lagt sig lite! Börjar bli väldigt trött på att ligga i min säng, längtar lite till skolan! Missar väldigt mycket när man inte är i skolan, har omprov imorgon och 2 inlämningar som ska vara inne denna veckan. Men nu måste jag bli frisk för på fredag åker jag, mammisen och massa andra familjer till Österrike. Det ska bli sket kul att äntligen åka skidor igen!

Lovar att vara såhär snäll om jag blir frisk nu!!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hittade listan hos en annan bloggare,sök bara på listor så kommer det nog upp miljontals olika :)



Haft en bra helg?

Ha en fin söndag!

Kram

2011-02-13 @ 15:14:09
URL: http://skis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0