Dag 01 – Presentation av mig

Då ska jag väl börja som man börjar med dom flesta andra presentationerna!
Jag heter Hanna och är 16 år. Jag har 2 halvsystrar, en lillebror ven en mamma och en pappa + pappas tjej. Jag bor i Onsala ett litet ställe som ligger en bit utanför Göteborg. Jag har bott här sen jag va 2 år, jag älskar mitt hus trivs jätte bra i det! Jag älskar att fota, shoppa, resa, åka skidor och ha kul med mina vänner. Speciellt att resa, hela min familj älskar att resa så vi brukar åka till riktigt roliga ställen. Dom bästa ställena vi har varit på är Argentina och Abu Dhabi. Jag skulle väldigt gärna vilja resa till Kina och New york! Jag pluggar på gymnasiet, går linjen Samhäll Media på Aranäsgymnasiet. Hade tänkt att berätta lite mer om min linje en annan gång.

Jag är en väldigt glad och busig tjej haha . Jag gillar spänning och när det händer saker i livet! En annan egenskap jag har som är både positiv och negativ är att jag är väldigt envis och ska få som jag vill. Typsiskt ensambarn! Jag är även vädligt lat och ligger helst i min säng med en påse chips och 2 liter cola. Men nu ska jag faktiskt ta tag i min träning och börja träna på sportlife. När jag var mindre spelade jag innebandy,handboll och fotboll, dansade både Jazz och Mtv style och tränade Karate. Jag vet inte varför jag slutade i allt! Saknar faktiskt innebandyn och dansen.

Mina största rädslor är sprutor och de flesta djuren. Haha jag tycker verkligen inte om djur, bara när det är små ungar! För då är dom så söta. Fast även fast jag är rädd för djur så skulle jag vädligt gärna vilja ha en hundvlap, vilket jag ska skaffa när jag blir äldre! Jag är även rädd för att bli ensam , för jag är sjukt sällskapssjuk!

Jadu vad ska man berätta mer? Jag är 1.70 lång har brunt lockigt hår och blåa ögon. Har sjukdomen Reumatism fast det har blivit bättre med åren. Jag har även en tendens att skjuta upp saker och göra allt i sista sekund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0