Ensam och ledsen!

Sitter här i mitt rum för mig själv, har precis kollar på Aurore. En jätte bra men sorlig film , det var längesen jag grät åt en film men denna fick verkligen tårarna att rinna! En film jag rekomenderar om man vill gråta lite. Men jag känner mig så patetisk när jag sitter i min ensamhet och gråter åt en film haha! Tänkte lägga in ett klipp på filmen från youtube här , men eftersom min bloggning är lite ringrostig så kommer jag inte ihåg hur man gör.. Ber om ursäkt för de! Men filmen finns att ladda ner på thepiratebay .


Ser ju lite små deppig ut på denna bild , så den får passa in!

Efter att ha sätt en sorlig film så tänker man efter hur bra man har det , och vill krama sin mamma extra hårt! Så imorgon när jag vaknar och ser min mamma ska jag ge henne en bamsekram. Man underskattar det man har, bara vill ha mer och mer hela tiden. Men kärlek är bannumej det bästa man kan få!

Kommentarer
Postat av: wilmaaa

från jc:)!

2011-01-29 @ 01:16:44
URL: http://wiima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0