just nu..

.. Sitter jag i min säng med solglasögon och shorts . Dansar till mina favvis låtar och drömmer mig bort till sommaren! Så himla underbart med sommar , man behöver inte bry sig om något. Man kan slöa hur mycket man vill gå upp när man vill ligga vid stranden . Och bara ha det underbart med sina vänner. Sitta ute och käka pastasallad med familjen, gå ner till stora enen och hoppa från bryggan sedan ta en tur med båten. Åka ring efter båten. Festa ute med kompisarna, grilla på stranden sena sommarkvällar. Tälta, FESTA, sova, K Ä R L E K , KILLAR.. FJÄRILAR, JORDGUBBAR, LISEBERG, GOTHIA , glass som smälter, varmt varmt varmt. Ja du det låter underbart! Jag har sjukt höga förväntningar på denna sommaren, den ska bli bääääääst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0