Flightless bird


Bilden är från Rebeccas student.

Sitter här nyduschad på en hård stol i mitt rum och lyssnar på lite mysiga låtar från min spellista cozy . Samtidigt funderar jag på vad jag ska önska mig i födelsedagspresent. Fyller år om 23 dagar vilket är snart enligt mig. Jag tyckte ioförsig att det inte var långt kvar för 2 månader sen hehe... Det är alltid svårt att veta vad man ska önska sig i födelsedagspresent tycker jag, för jag vill ju alltid ha de bästa grejerna och då måste man tänka noga! Hade ju gärna velat ha en macbook och en ny systemkamera och Iphone 4 hehe. Men nej, allt kan jag inte få... Så jag måste verkligen gräva djupt och fundera på vad jag vill ha mest! Ooooj vilka I-landsproblem jag har!

Imorgon börjar skolan igen. Jag är så osugen man kan bli. Funderar starkt på att "försova mig" lite! Efter skolan ska jag åka in till Göteborg och gå på stan med mamma. Mysigt! Vi ska kika efter lite grejer som jag kan ha på mig i Spanien, jag åker dit på lördag. Det ska bli så himla skönt! Och jag ska bli bajsbrun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0