Just the way you are

Hejhej!
Just nu sitter jag och rensar bland vänner på facebook, kände att det var dax. Från början hade jag 1146 vänner. Just nu ligger de på 951 men mindre ska de bli. Lite långtråkigt att sitta och rensa bland vänner, men det är också lite kul. När nån kommer fram som man inte har nån jävla aning om vem det är och undrar hur fan vi blev vänner på facebook. Det ska bli skönt när jag är färdig.

Idag vaknade jag upp med Emma brevid mig. Vi åkte in till Kungsbacka ganska tidigt. Hon gick till jobbet och jag gick till skolan en snabbis. Lämnade tillbaka några böcker och fick reda på lite betyg. Efter det mötte jag Lotta på kungsmässan och där gick vi runt en stund och kikade på fina kläder. Ska kanske träffa en kompis senare som jag inte träffat på länge och ta en fika men om inte det blir av så ska jag bara mysa och kolla på film! (Det jag gillar mest hehe). Ne nu ska jag hoppa in i duschen och sedan återgå till mitt raderande bland vänner på fb!


Saknar mitt längre hår....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0