Underbara väder


Fy vad jag mår bra, vädret är underbart och jag är ledig.
Jag har varit ledig sen i onsdags och det har hänt många roliga saker under ledigheten, i onsdags tog min underbara stora syster Rebecca studenten och vi hade folk hemma och firade henne. I torsdags åkte jag och mamma ner till soliga Båstad och bodde på spa över en natt, åt god mat och shoppa lite. I fredags klippte jag av mitt hår på morgonen, grät när jag kollade mig i speglen och ångra det starkt men men gjort är gjort och lite förändring skadar inte! Under natten från lördag till idag jobbade jag som hamnvakt nere i hamnen vid mig och tjäna lite goa pengar, jobbade i 9 timmar och kom hem 6 imorse sov till 1 och vid 2 åkte vi hem till min morbror och hade överaskingsfest för honom. Så sedan 2 idag har jag lekt med mina underbara kusiner, hade glömt av hur kul det var att leka kurra gömma haha! 

Just nu ligger jag i hammoken och lyssnar på musik och solar mina ben. Brände mig väldigt mycket i ansiktet härom dagen så jag kan bara sola bena. Hoppas ni har det lika bra i solen som jag puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0