23 maj


You make me feel alive again

självklart hamna jag där jag inte borde vara somvanligt.. Har så jädrans mycket plugg att göra men istället gör jag allt förutom att plugga. Menmen allt löser sig! Känns som att det börjar bli en dålig ursäkt med "allt löser sig" eftersom alla inlämningar ska vara inlämnade om en vecka. Men jag har lovat mig själv att jag ska kämpa med läxor imorgon och i övermorgon ska jag SHOPPA(woohooo!).
Annars så har jag hunnit med en hel del idag, jag har varit i skolan, på läkarbesök, hängt med thea på en liten shoppingrunda och kollat på min fina stora syster som har bal idag. Även så har jag hunnit kolla på 2 filmer , men inget pluggande hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0