that feeling


kände mig galet tuff imorse..

härligt med fint väder igen! Idag har jag varit i skolan, vi har inte haft några lektioner så det är bara onödigt att gå till skolan men jag hade däremot ett möte med min hjälplärare och min mentor och jag fick jätte mycket beröm(stolt). Det känns bra att jag har kämpat och gjort klart mina uppgifter så jag inte får IG! Så nu kan sommarlovet bööööörja!! Känns helt okej att vara ledig tills på måndag och imorgon tar min syster studenten. Det ska bli så kul att kolla på henne! är inte alls avis.. Så imorgon ska jag tvinga på mig en klänning trots att jag är likblek och jag inte trivs i det, men vill ju vara uppklädd! jaja nog tjatat puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0